حضور شرکت یزد ثمین در اجلاس ملی سازندگان حرفه ای مسکن و ساختمان

اجلاس ملی سازندگان حرفه ای مسکن و ساختمان ۲۷ و ۲۸ مهر ماه در یزد برگزار می شود‌.

محورهای چهارمین رویداد اجلاس ملی سازندگان حرفه ای مسکن و ساختمان شامل سازنده ذیصلاح و مقررات ملی ساختمان، بهبود کیفت ساختمان و مصالح استاندارد همچنین بهره گیری از فناوری های نوین ساختمان، ایمنی پایدار ساختمان ها در بـحران، تاثیر بیمه تضمـین کیفیـت ساختمان، کارگاه های آموزشی و پنل های تخصصی می باشد.

بنابر این گزارش، این رویداد تخصصی با اهداف بررسی معیارها و شاخص های سازنده ذیصلاح از نگاه قانون ملی مقررات و کنترل ساختمان، معرفی و تشریح پروژه های با تکنولوژی صنعتی سازی همچنین آشنایی سازندگان ذیصلاح با بیمه تضمین کیفیت ساختمان، معرفی و نمایش مصالح ساختمانی استاندارد، فرهنگ سازی و ایجاد مطالبه گری در جامعه در راستای بهره گیری از سازندگان ذیصلاح در ساخت و ساز های شهری برگزار می شود.

گفتنی است: این رویداد با همکاری استانداری یزد، اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، دانشگاه یزد، شهرداری یزد‌ و صدا و سیما برگزار می شود که ریاست آن برعهده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد است که شرکت یزد ثمین یکی از اسپانسر های این رویداد خواهد بود .

لازم به ذکر است: محل برگزاری این رویداد پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی در ابتدای جاده بافق می باشد و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت http://yazdejlas.com مراجعه کنند.

,
نوشتهٔ پیشین
حضور مهندسان جدیدالورود در کارگاه آموزشی سازمان نظام مهندسی یزد به میزبانی شرکت یزد ثمین در ساختمان الینا
نوشتهٔ بعدی
گزارش تصویری اجلاس ملی سازندگان حرفه ای مسکن غرفه شرکت یزد ثمین

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید