پانل های سه بعدی

تولید پانل های سه بعدی باربر و غیرباربر

در تولید تری دی پنل ، فوم های تولیدی در بین شبکه های مش قرار می گیرند و برش گیرهایی توسط دستگاه با فاصله و زاویه ای ثابت وارد فوم می شوند که می تواند فوم را در وسط پانل به خوبی نگه دارد.

از آنجایی که تمامی برش گیر ها با دستگاه و با سیستم نقطه جوش کارخانه ای به شبکه فولادی متصل می شوند، تمامی نقاط جوش از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

با توجه به اینکه پانل های تولیدی شرکت یزدثمین با دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می شوند فاصله بین مش های فولادی تا عایق پلی استایرن به صورت یکدست و ثابت نگه داشته می شوند که همین امر مانع از اعوجاج در سطح عایق و پانل شده و بتن پاشی یکنواخت در تمامی سطح آن را سبب می شود.

دیوار های 3D Panel ( تری دی پنل یا پانل سه بعدی ) بسته به نوع کاربرد به شکل های مختلفی تولید می شوند که انواع آن به همراه مشخصات فنی آن در جدول زیر آورده شده است.

خرید تری دی پنل در یزد

مـزایــــای فنــی و اقتصــــادی

1/ رعایت مبـحــث 19 انــــــــرژی

2/ رعایت آیین نامه 2800 زلزله 

3/ رعایت مبحــث 18 عایـــــق بنـــــــدی صــــــــدا

4/ رعایت مبحث 12 ایمنی و حفاظت کار در اجرا

5/ درگیــری نمـا با دیــــوار محیطی ساختمـــــــــان

6/ اجرای همزمان تأسیسات مکانیکی و برقی

7/ سرعت اجــــــرا و کـــــــاهش ضخــامت دیوار

8/ امنیت در برابـــــر سرقـــت و حشــرات موذی

9/ کـــاهـش هزینــــــه هــــــای اجــرا

قیمت پانل سه بعدی

استفاده از 3D Panel در دیوارهای پیرامونی

با توجه به اینکه آپارتمان نشینی و بلند مرتبه سازی در شهرهای بزرگ به صورت چشمگیری در حال توسعه می باشد، رعایت برخی از مباحث فنی و اجرائی و همچنین اقتصادی اجتماعی بیش از پیش مورد توجه و دقت نظر باید قرار بگیرد.

خرید تری دی پنل در یزد
انواع پنل سه بعدی

خرید تری دی پنل

برای اطلاع از قیمت تری دی پنل و خرید تری دی پنل در یزد ( پانل های سه بعدی یا پنل 3d ) و سایر شهرهای ایران  با شرکت یزد ثمین تماس بگیرید.